Occitan en Lemosin : de la presa en compte a la presa en charja

Publié par

15 Mar 2006 – PARTIT OCCITAN federacion Lemosin. BP 31. 16270 ROMASIERAS / Roumazières http://partitoccitan.org · partitoccitan@free.fr comunicat de ...

Publié le : lundi 16 avril 2012
Lecture(s) : 14
Nombre de pages : 2
Voir plus Voir moins
PARTIT OCCITAN federacion Lemosin BP 31 16270 ROMASIERAS / Roumazières http://partitoccitan.org partitoccitan@free.fr
comunicat de premsa deu 15/03/2006
Occitan en Lemosin : de la presa en compte a la presa en charja
Lo Partit Occitan se rejauvís de l’organizacion de “Las Assisas regionalas de l’occitan en Lemosin”, lo 24 e 25 de març 2006 a Lemòtges. Volem ‘quí coneitre lo naissent d’una presa en compte de la lenga e cultura nòstras per las institucions de tot biais. Quela presa en compte deu far plaça a ‘na presa en charja que mestresa la gravitat de la situacion. Pòt pus mai èsser pro tirar lo compte. Fau tornar son avenir a l’occitan. Quò es de la responsabilitat de tots los decideires publics mai privats de se rendre a quelas Assisas emb de las perpausicions vertadieras. Lo Partit Occitan demanda : l’aplicacion plena, per l’Estat en Lemosin, daus textes que regissen l’ensenhament de l’occitan, la creacion dins los tres Conselhs generaus de Cruesa, Coresa e VienaNauta mai au Conselh regionau dau Lemosin de pòstes charjats de mission en “lenga occitana”, que trabalhen en coordinacion e dispausen de pro sòus, la mesma mesura au Conselh generau de la Charanta per la Charanta occitana, l’engatjament fòrt de la Region Lemosin dins lo project de Conselh culturau interregionau occitan en prefiguracion a l’entorn de la region MiegjornPireneus.
PARTIT OCCITAN federacion Lemosin BP 31 16270 ROMASIERAS / Roumazières http://partitoccitan.org partitoccitan@free.fr
comunicat de premsa deu 15/03/2006
Occitan en Limousin : de la prise en compte à la prise en charge.
Le Partit Occitan se félicite de la tenue des ''Assises régionales de l'occitan en Limousin'', le 24 et 25 mars 2006 à Limoges. Nous voulons y voir un début de prise en compte de notre langue et culture historiques par les institutions à tous les niveaux. Cette prise en compte doit déboucher sur une prise en charge à la hauteur de la gravité de la situation. On ne saurait se contenter d'un simple état des lieux. Il faut redonner un avenir à l'occitan . Il est de la responsabilité de tous les décideurs publics et privés de participer à ces assises avec des propositions concrètes.
Le Partit Occitan demande : l'application sans restriction, par l'Etat en Limousin, des textes régissant l'enseignement de l'occitan. la création dans les trois Conseils généraux de Creuse, Corrèze et HauteVienne et au Conseil régional Limousin de postes de chargés de mission ''langue occitane'', travaillant en coordination et disposant d'un budget adéquat. la même mesure au Conseil général de la Charente pour la Charenteoccitane. l'implication forte de la Région Limousin dans le projet de Conseil culturel interrégional occitan en préfiguration autour de la région MidiPyrénées.
Soyez le premier à déposer un commentaire !

17/1000 caractères maximum.

Diffusez cette publication

Vous aimerez aussi